frisk höstluft...

just hemkommen från en promenad runt rutvik. var såå skönt att få svettas lite. och at få lite frisk höstluft! gumman sover forfarande i vagnen ute.
hon har verkligen sovit hela dagen...nästan så man blir orolig. men vill gumman sussa så ska hon sussa. man får inte glömma bort hur liten hon verkligen är. hon kanske tar igen sig.

ska snart börja med lite middag.
blir någon röra med bacon, eller kanske korv och potatis. är så sjukt sugen på potatis!

ikväll hade jag tänkt försöka göra om bloggen lite. känns inte direkt aktuellt med de bilder jag har där nu...underverket har ju kommit nu och är ju inte längre och simmar inne i mammas mage!
plus att jag är sugen på lite höstiga fäger...dock är ju svart och vitt mina favoriter egentligen..


Kommentarer
AnnanAnna

Hello...Just nu e jag mammaledig men jag längtar tillbaka till mitt jobb så jag får se hur länge jag ska gå hemma...hur är allt med er då¨?

2007-10-15 @ 19:34:53
URL: http://www.freewebs.com/alfafliff
Anna

Anna: allt e toppen med oss! mammaledig såklart och älskar det! =) vart bor ni då? gällivare eller? o vart jobbar du? dina barn är hur gamla? tusen frågor=)

2007-10-16 @ 06:05:42
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar