hatar att komma på rubriker...

har varit vaken ett bra tag redan, som vanligt...varför kan inte Emina vara en morgonsjusovare som mamma?? nej jag ska inte klaga, hon är så fin vår gumma. dock har hon varit lite tjorvig inatt, men så känns det nog bara för att man hunnit bli lite bortskämd. men en kopp grönt apelsin-te fixar allt! =)

snart kommer nog Boman. ska ta oss en morgonpromenad. hade nog tänkt prova mig på en tripp runt hela rutvik. så långt har jag inte gått på år och dar, men om boman inte har ngt emot det så ska jag nog testa. hoppas att jag orkar!
ser väldigt svart ut på himlen nu ser jag, men jag hoppas det inte hinner bli värre innan promenad för nu känner jag mig verkligen pepp! kanske mest för att vi slipper gå själv. är inge kul då...

beträffande mitt hår. jag var ju och klippte mig i lördags. måste verkligen få tipsa om frissan jag var hos. Trudes i Strandgallerian. för det första är det ett riktigt fräscht ställe som känns modernt. (viktigt) och för det andra vart jag så toppennöjd med klippningen. första gången någonsin tror jag...brukar vara sååå missnöjd!
håret är nu lite mer uppklippt, toppat på längden bara ytterts lite (eftersom jag vill spara), och uttunat så det inte ser ut som jag har en mössa på mig, samt att luggen också är uttunnad.
och tro det eller ej, men det var precis så jag ville ha det...tänka sig, en frisör som lyssnar!
så nu är det projekt: spara ut håret som gäller för hela slanten. jobbigt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar