helgen

blir några bilder i varje inlägg. trist att lägga in alla i samma..drar ut lite på det! =)

var som sagt i bjummis i helgen.
började lördagen med frukost och sen en promenad runt rutvik. vidare till barnens hus och shoppa lite till tjoffsan. resulterade i en tavla som man gör hand och fotskulptur i, en badstol och en tvål.
kom till bjummis ganska sent efter några stopp på vägen. hade med oss pizza men fick inte ens i mig halva då gumman var alldeles hysterisk. M tog henne men jag tappade matlusten helt..hon skrek så hon har varit hes idag. (jag lovar gumman, jag ska aldrig äta tacos mer så länge jag ammar dig!!)
sen blev det Heroes för hela slanten! myspys!!! blev en perfekt kväll.
gick och la oss allihopa i sängen på övervåningen och somnade och sov sen till åtta på morgonen. toppen.

idag har Johanna, Johan, Linnea och Nils varit och hälsat på oss i stugan.
på morgonen har M klyvt ved och jag och Emina har badat med nya badstolen och sedan hållt pappsen sällskap. hade henne i selen på magen och hon sov gott av allt oljud. (sover bäst då)
sen kom främmandet och vi har grillat hamburgare och korv, druckit gott bjummiskaffe (smakar av ngn anledning alltid bättre där), lallat på med kidsen och sedan blev det hemfärd.

nu är M och jobbar en stund men kommer snart hem igen. då ska jag slänga mig i en välbehövlig dusch och sedan passa på att mysa resten av denna söndag. kanske med lite glass och frukt. helglyx!


  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar