helgen

dagarna går så otroligt fort....var nyss ledsen över att helgen redan var slut, men imorgon börjar ju helgen igen! underbart. imorgon ska M ut o käka med några vänner på Blue Moon Bar. vet inte riktigt vad jag och Emina ska hitta på. hade velat fara och hälsa på syrrorna, men det verkar som att Jossi skulle bort..hade även velat fara på stan men vet inte än hur det blir. har nämligen fått min guldbonus från hm nu. ni vill inte veta hur mycket jag shoppat för under året för att få den, men...som sagt tidigare: jag är en shoppoholic. åtminstone nära!
om det inte blir stan och sen bergnäset så blir det åtminstone stan och sen hem och så får vi mysa på egen hand jag och gumman. med godis och idol. det funkar det också såklart!

på lördag är vi bjudna på middag hos Robban. ska få oss plankstek! mums! han är såååå duktig på att göra planka..mmm...plus att det självklart ska bli himla mysigt att träffas allihopa för flickorna ska också dit.


M kommer hem snart och senare ikväll ska vi fara och handla lite. måste handla nya blöjor. köpte Icas blöjor sist vi handlade och det var verkligen ingen hit! har fått byta kläder på Emina flera gånger om dagen för att det läcker igenom. inte bra med andra ord! plus att det är den där kompleteringshandligen vi måste göra. mjölk o pålägg o sånt som tar slut på en gång känns det som...

nu ska jag laga middag. blir foliebakad torsk med potatis. enkelt och gott! och framförallt nyttigt med fisk!

vad tycker ni om den nya designen på bloggen då? höstigt och mysigt eller bättre innan?


Kommentarer
inger

... men vart tog den vägen.... ???? Den var ju jättefin

2007-10-18 @ 18:08:01
Anna

JÄTTEFIN DESIGN :)

2007-10-18 @ 19:17:19
Anna

inger: vaddå? designen? den är kvar...ser du den inte??

Anna:tack!! är dock inte helt nöjd, blir nog lite ändringar..
du, visst hade du 3 barn?

2007-10-18 @ 19:56:44
URL: http://allaboutus.blogg.se
inger

vad konstig... på jobbet så såg jag ju den... nu när jag är hemma så är det den gamla?????

2007-10-18 @ 20:01:15
inger

när jag går in i explorer så ser jag den nya designen... men vi kör Mozilla Firefox hemma och då är det den gamla ??? Dina uppdateringar av bloggen har ju alltid ändrats förut... varför inte nu????

2007-10-18 @ 20:06:05
Anna

inger: gud vad skumt....jag har då gjort precis som tidigare när jag ändrat..

2007-10-18 @ 21:08:27
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anonym

tryck f5 hemma så uppdateras bloggen i mozilla också.

2007-10-18 @ 22:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar