hemkomna

från stan och bergnäset nu.
var först på stan med Jossi, strosade, shoppade, käkade middag på Waynes (plus deras otroligt antastiska kladdkaka!!) sedan vidare till bergnäset. M kom och hämtade upp mig där sen.
det är så otroligt mysigt när människor man bryr sig om strålar när de tittar på vår lilla tjej, gullar med henne och inte kan slita blicken från henne. då blir man varm i mammahjärtat! lycka....

nu är vi som sagt hemma. M fick jobba över idag så han hann inte på middagen och blir med andra ord hemma med oss ikväll. jippie!! eller hemma och hemma, han ska ut i garaget nu snart och byta till vinterdäck för på morgonen imorgon bär det av till överkalix och kika på en skoter. dock ska inte jag och Emina med. vi stannar hemma och lördagsmyser istället.
sen på eftermiddagen ska vi som sagt till Robban på middag. längtar massor! alla mina älskade samlade!

shoppade en massa nya kläder till gumman idag för bonuscheckarna på HM. och lite till mig själv..

Till Emina:

- vit långärmad klänning skuren under bysten
- rosa Hello Kitty klänning
- ljusrosa leggings
- ljusrosa ballongformad tröja med vita prickar

Till mamma:

- grå stickad kjol
- svarta leggings i siden
- knästrumpor i offwhite
- knästrumpor i guld
- rouge

nu ska vi se idol och käka godis och myyyyysa!!!!


Kommentarer
Malin

Hehe, ja jag tycker de är mycket då han skiter varje dag, de gjorde han itne förr, hehe, men idag har han hunnit med 2 omgångar! =) Hehe, är kanske för att ja själv typ skiter en gång i veckan, hehe.. Förstår inte vart de ja äter tar vägen! =)

2007-10-19 @ 21:35:37
URL: http://mammakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar