hemska värld...

tydligen så ska Livs blogg vara påhittad....
av ngn anledning kände jag det på mig när jag läste hennes inlägg igår. vet inte vad det var, men ngt fick mig att känna så. fick grymt dåligt samvete och stötte bort den tanken på en gång.
hon är visst polisanmäld nu...
men precis som en person skrev till mig: hon kanske i alla fall ökade försäljningen av Rosa bandet.

jag vet inte vad anledningen till att hon gjorde så är, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det fanns en bra orsak bakom och inte bara ngn stackars tjej som behövde uppmärksamhet.
så många tårar som spillts över denna tjej!
fast å andra sidan, tänk så många där ute det finns som verkligen har detta livsöde.
i får ägna en tanke till dom..


Kommentarer
carola

hm... Märkte också en del konstiga saker i hennes berättelse, blandannat att hon skulle somna in kl. 20.00 med slangar och lugnande medel... dödshjälp är ju inte tillåtet i Sverige! Ja, det är ju fruktansvärt hur folk kan bete sig... hur kan man ha det på sitt samvete och lura en massa människor!? Tur att det upptäcktes och att sidan är borta! Störda brud!!!! (om det nu var en tjej... man vet ju aldrig). Hoppas du & Emina får en mysig dag tillsammans. Kram

2007-10-10 @ 07:48:03
Mia

Hej.
Jag tänkte på Liv hela dagen igår. Hade en obehaglig kännsla i magen, stackars tjej, stackars familj....Och sen läser man att allt bara var ett påhitt! så jävla stört.
Men det är precis som du säger, det finns andra som är unga och har cancer :-( vi får tänka på dom!
Kram

2007-10-10 @ 07:52:15
Anna

Carola och Mia: blev så besviken när jag fick höra det...inte för att hon inte fanns, för det var ju egentligen bra! men för att det finns ngn som kan ljuga om sånt..kan inte förstå. vad tjänar man på det??
fast det kommer säkert ngt gott ur detta också, får man ju hoppas i alla fall. gud vad jag är positiv idag känner jag=) egentligen är dte ju precis som Carola säger: STÖRDA BRUD!!!

2007-10-10 @ 12:02:09
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar