hjälp!!!

image404


sitter och gråter. gråter för att jag är berörd, gråter för att jag känner mig uppgiven och gråter för att jag är förbannad och ledsen. imorgon den 10:e oktober kommer ett liv att slockna. Liv kommer imorgon 20.00 ta sitt sista andetag och somna in föralltid.
Liv har bröstcancer, en bröstcancer som spridit sig så mycket att hon inte går att rädda. Hon är 20 år....

hon berör med sin skrift och skiver om saker som jag önskar att alla kunde läsa och förstå. lyssna på Liv...
hon är en klok tjej som vi skulle behöva fler av, inte färre.
läs hennes blogg här: http://colourfulmiracles.blogg.se/

idag ska jag köpa Rosa bandet. jag ska från och med nu bidra med det lilla jag kan. tillsammans kan vi göra stor skillnad!


Kommentarer
carola

Pust.. livet är inte rättvist!!! Var in på hennes blogg... mina tårar rinner ner för kinderna. Lev livet.. ja, det är nog det man ska göra innan det är försent!

Har också köpt rosabandet! Tack för att du tipsade om sidan! Kram

2007-10-09 @ 10:49:08
Anna

Carola: jo usch..det knyter sig i magen när jag tänker på henne, och ändå kan jag inte låta bli...köpte rosa bandet på stan idag. känns ynkligt, men ändå nått...
kramar!

2007-10-09 @ 18:05:07
URL: http://allaboutus.blogg.se
Johanna

Liv finns inte på riktigt, hennes blogg var påhittad och är nu polisanmäld och borttagen. Hon sög bara efter uppmrksamhet, tyvärr. Förhoppningsvis har hon lyckats öka Rosa-Bandet-försäljningen för en stund i alla fall.

2007-10-10 @ 00:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar