höstsol

Emina vaknade 07.30 imorse. samma som igår. kanske är vi på väg att få en rutin? jag vet, man kan inte kalla det en rutin efter 2 dagar, men man kan ju alltid hoppas! låg kvar i sängen och ammade henne och myste en stund med nyhetsmorgon. självklart morgonbajsade hon så fort hon ätit klart (som vanligt) och låg sen o tjollrade på. mysgumman!
dock upptäckte jag när jag lyfte upp henne att blöjan visst hade hamnat lite på sniskan. fick med andra ord börja dagen med att skrubba vår renbäddade säng. jippie!

nu somnade hon om i sittern medans jag ätit frukost.
ska slänga på mig kläder nu och sen bege oss ut på en promenad i höstsolen. frost och sol. mysigt!
ikväll far vi o hälsar på morfar och rut, blir skoj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar