ingen bvc idag

har varit vaken sen klockan sju. klev upp ifall att vi skulle till bvc.
eftersom vi ska på 2-månaders kontroll (gumman är redan 2 månader!!) på torsdag så ringde jag för att kolla om vi verkligen behövde komma idag eller om vi kunde väga och mäta henne på torsdag, och det gick bra. så vi blir hemma idag och slipper en promenad på över 2 timmar. ja jag vet, jag är slö. men jag är född slö...

började dagen med 2 ägg och en kopp te. ska GI:a lite hade jag tänkt. nog för att jag än så länge går ner utan att egentligen anstränga mig speciellt mycket så vill man ju ha lite fart på det gärna. men jag tror amningen gör mycket för mig.

vet inte vad vi ska hitta på idag riktigt. kanske höra med M:s syster Frida om hon vill komma hit och hälsa på en sväng..får se om hon kommer in på msn, vill inte ringa ifall att hon ligger och sussar!
annars är det lite tvättning på schemat, matlagning och kanske hårfärgning om gumman hade tänkt sova ngn längre stund.


Kommentarer
Sassa

Du kan ju ändå ta en prommis, sparka dig själv i baken =P *pepp,pepp* Puss o kram

2007-10-30 @ 10:05:50
Anna

Sassa: ja nu har vi varit på en promenad med faster frida! =) *hurthurt*

2007-10-30 @ 15:15:09
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar