låttips

nu har sassa precis farit. har hunnit med en promenad runt rutvik, några koppar te/kaffe, fruktsallad, surr, sotarbesök....

har nu äntligen fixat en tid hos tandläkaren. så imorgon 11.20 ska jag dit. Rutan kommer och är barnvakt under de minuter det tar och sedan bär det av till stan och träffa Boman. blir alltså en fullspäckad dag och kommer nog inte hem förrän ngn gång under eftermiddagen. blir nog två trötta, matta men nöjda tjejer som kommer hem.
ska bli såå roligt att gå på stan. känns som att det var länge sen.

har en underbar låt att tipsa om idag. både jag och Emina älskar den. den ger mig gåshud över hela kroppen!
Dancing - Elisa

nu ska jag och tjejjen laga middag snart tills pappsen kommer hem. blir lax, potatismos, gröna ärter och hollandiesås. lättlagat och gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar