luggfrisering

fick besök av faster Frida som jag hoppades på!
surrade lite, drack kaffe och tog sen en promenad runt rutvik. var riktigt riktigt skönt att komma ut i friska luften. varenda gång jag tar en promenad slås jag av hur skönt det är, och ändå drar jag mig för det..måste lära mig att njuta av det och inte se det som ett tvång. då skulle jag nog ta mig ut bra mycket oftare!

har nu precis färgat håret och duschat. emina sitter och myser med pappsen och jag bloggar och njuter av en kopp kaffe och av att ha armarna fria en stund. =)
imorgon ska M jobba på kvällen så jag och gumman funderar på att kanske fara och hälsa på morfar och rutan. (Eminas morfar) så trist att bara sitta hemma så vi passar på.
sen på torsdag är det 2-månaderskontrollen vi ska på på morgonen och efter det ska vi träffa gammelfarmor (Eminas) på stan och luncha. ska imorgon försöka ringa och få en tid på Trudes för att klippa luggen medans gammelfarmor kanske kan vara med snuttan.

nu ska jag glo tv och mysa med mina!!


Kommentarer
Mia

Då kanske jag och Emil oxå kommer förbi på Hertsön. Det var så längesen vi sågs...När tror du att ni ska dit?
Kram Kram

2007-10-30 @ 19:50:04
Anna

Mia: kring fem-sex tiden. men jag har inte ens kollat om de är hemma=) men det vore mysigt om du också kom givetvis! =)
kramar

2007-10-30 @ 21:29:07
URL: http://allaboutus.blogg.se
Mia

Men dom är ju typ ALLTID hemma :-)

2007-10-30 @ 21:44:16
Anna

Mia: säkert inte imorgon bara därför=)
nej men vi ses säkert imorgon. vad roligt! =)

2007-10-30 @ 21:47:38
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar