morgonstund har guld...

sitter här med tjoffsan i famnen och myser. har vart vaken en timma snart, men funderar på att lägga oss och vila en stund till snart. känner mig trött och slut trots både sammanhängande och lång sömn inatt.

igår var helt underbar. har haft ett par stressiga och trötta dagar tidigare men nu har det vänt och allt är toppen igen. mer än toppen! jag är mer kär än någonsin, känner att vi börjar få lite rutiner med Emina, vet hur det mesta funkar runt henne och sysselsätter oss hela dagarna.
myste med bad och gos, precis vad jag behövde. och behöver jag säga att presenten var väldigt uppskattad.
dessutom somnade tjoffsan som en liten prinsessa trots att hon sovit största delen av dagen. fick därmed somna i min mans armar. det var inte igår!

idag är planen att bara mysa på ännu mer. skulle egentligen till Malin och Micke, men det blev tyvärr inställt. så vi ska laga tacos och kolla idol. kanske baka något gott, köpa lite godis och självklart tända ljus!
jag och emina ska gå och handla under dagen.
det är kvällsplanen. dagsplanen är inte mycket. ska försöka få upp de nya gardinerna, men i övrigt ska vi nog bara ta det lugnt. känns väldigt skönt och avslappnande att veta att vi inte har en massa stress framför oss. en välbehövlig lugn fredag.
och hur underbart är det inte bara att veta att vi imorgon kommer få vakna tillsammans med pappsen. det är det bästa!


bilder tagna för ngn dag sen:

min nya tunika i alla fall, älskar den: (dåliga bilder jag vet)

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar