ögoninflammation och sena nätter

har precis haft besök av pappa. Eminas morfar alltså. var himla mysigt!
hade precis vaknat när han ringde. blev en sen natt igår. emina ville inte alls sova...somnade nog inte förrän kring 2-3 inatt så det är nog inte så konstigt att vi tog en sovmorgon...
vet inte om det kanske är ögoninflammationen som stör henne, det kliar nog. igår var hon inte alls lika varig i ögonen, dock var ögonvitan alldeles röd. idag är det mycket bättre så vi avvaktar och ser hur det ser ut imorgonbitti.

igår kom både fotona och mitt löshår med posten. är supernöjd med håret! dock tyckte jag det var lite svårt att få det att sitta med clipsen..fast man har väl inte direkt fått in vanan om hur man ska göra. ska testa bättre idag.. tog lite foton igår, slänger in de lite senare.

idag hade jag tänkt försöka klistra in lite foton i albumet, duscha, bädda rent, tvätta, laga kåldolmar till middag, (ja jag tycker om det!) och sen mysa med min man när han kommer hem. så med tanke på att halva dagen redan gått har vi det vi gör idag..
nu ska jag slänga i mig nå lunch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar