på språng

sitter och äter grötfrukost just nu. emina sussar fortfarande sötnosen. en riktig liten sjusovare!
ska iväg och väga och mäta henne idag på öppna mottagningen. ska bli spännande att se hur mycket hon växt sen sist då det var ganska länge sen.
min plan sen är att hälsa på på jobbet en stund och sen fara in till stan och uträtta lite ärenden. har dock inget sällskap än så det kändes mindre roligt.

det gick jättebra att övningsköra igår. tror aldrig det gått så bra att köra som igår. behövde nog en paus. kände mig alldeles för stressad där på slutet. men nu är jag tillbaka med nya friska tag! hoppas bara att detta ska vara överstökat snart. skulle ju få ett nytt liv om jag hade körkort...

på söndag firar vi två år tillsammans. har inte riktigt bestämt hur vi ska fira det, men presenten som skulle bli en farsdagspresent blir nu en 2-års present! =) jag kan verkligen inte hålla mig. jag är inte en sån som kan köpa en massa julklappar  långt innan..eller jo, men då skulle alla veta vad de skulle få. skulle aldrig kuna hålla mig från att säga..

nu ska jag slänga i mig det sista av frukosten och sen måste jag ttyvärr väcka emina..


(det är helg nu!!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar