rutiner och traderaauktioner

börjar vi kanske få lite rutiner nu jag och Emina? åtminstone känns det så de dagar vi inte har något speciellt planerat och inte ska iväg någonstans...

vaknar kring 6-7 (oftast) , ammar och kliver upp och mamma gör och äter frukost med Emina i sittern, mamma bloggar medans gumman är nöjd och jollrar lite.
efter ngn timme går vi och lägger oss igen och vilar...


och sen efter det är det väl lite olika vad vi gör men förmiddagen är ganska lika varje dag. och det känns toppen! rutiner är bra.

mina tradera auktioner går ganska bra. har i alla fall några bud så jag kommer inte gå helt lottlös. perfekt! eftersom det var de som skulle sponsra mitt skoköp.
är ju även ute efter en skinnjacka, men jag hittar ingen. jag vill inte ha en sån som jag redan har, jag vill att fickorna ska se ut på ett speciellt sätt. har sett en en gång, men nu finns den inte att finna någonstans. det optimala hade ju varit om jag hade kunnat hitta en på tradera, men jag är lottlös än i alla fall....
ngn som har ngt tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar