sååå

nu har jag mojsat till det här med tända ljusa överallt och ett fint paket som väntar på köksbordet med en liten kärlekförklaring. det är sånt som uppskattas. jag är sån. älskar att ge små oväntade presenter, lämna små lappar, skicka söta sms...tror min M är ganska bortskämd med sånt. =) men det ska man väl vara???

så till allt annat jag shoppade:

fotoalbum och klister
gravlyktor
brun tunika
grå kofta ((sååå fin))
1 st svart body till Emina
1 st vit body till Emina
cd-penna
underlagskräm
mascara
borste till ögonskugga

nu har min man kommit hem så nu ska jag ägna honom all min uppmärksamhet heeela kvällen!! ett varmt bad med badsalt eller badskum, tända ljus, heroes, fika och blåbärste. kan det bli bättre??
jo, en underbar liten dotter!!


Kommentarer
Anna

myyyys!

2007-10-11 @ 20:27:12
Anna

Anna: höstmys på hög nivå!! det är livskvalité! =)

2007-10-11 @ 22:17:04
URL: http://allaboutus.blogg.se
madde

Åh så mysigt ni verkar ha det:) Här är det också tända ljus överallt. Det är det som är bäst med hösten/vintern:) Gillade han presenten? Jag tycker också om att ge små kärleksförklaringar, små lappar, ett kort eller en liten present. :)

2007-10-11 @ 22:19:29
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

madde: presenten var väldigt uppskattad! =) men jag tror lappen som satt på var ännu mer uppskattad=)
levande ljus måste nog vara världens bästa uppfinning! =)
kramar!

2007-10-12 @ 07:31:25
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar