sjusovare

Emina sover fortfarande. jag äter frukost. jasmine te och polarkaka. mums!
gumman var tjorvig inatt. ville inte alls sova. var vaken sen klockan fem på eftermiddagen och somnade inte förrän närmare två på natten..tror att hon till slut blev övertrött. men sen dess har hon sovit sött. vaknade kring halv sex och åt lite, men somnade sedan om.
men eftersom hon då istället sover längre på morgonen så är jag trots allt pigg idag!

kring elva kommer sassa. då ska vi försöka oss på en promenad. hoppas emina tillåter, hade verkligen behövt det! men än så länge är det hon som bestämmer...

nu ska jag äta upp min frukost och sen försöka hinna fixa mig lite innan tjoffsan vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar