so long!

har precis haft främmande av Familjen Ek. var himla mysigt.
tack för den mysiga och fina höstpresenten!

imorgon ska jag och gumman på bvc klockan tio. får se om vi kanske ska på stan med Boman efter det, men på stan ska vi i alla fall. har ju redan sponsrat mina stövlar genom traderaauktionerna. känns toppen!
ngn dag när jag har tid ska jag även försöka sälja lite mammakläder och kanske lite annat som inte används.

till helgen ska vi till Bjummis. ska försöka klyva lite ved och även lämna av lite saker där att förvara över vintern. därför kommer det nog inte bli så mycket bloggande...
försöker nu ladda hem så många avsnitt av Heroes som möjligt så man kan ta med datorn och kika där. blir en massa mys med dagar ute, höstpromenader, grillning och kvällar framför tv:n. skönt!! gäller bara att komma ihåg att ta med allt vi behöver..man är ju lite rookie när det kommer till det...


Kommentarer
Johanna H

Låter mysigt med en tripp till bjummis, ni kommer väl ihåg dopet också..=)kram

2007-10-05 @ 10:29:00
Anna

johanna: självklart kommer vi ihåg!!=) syns på söndag!

2007-10-05 @ 17:41:31
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar