sömniga tjejjer

idag ska jag på efterkontroll. så jag och emina är uppe med tuppen..eller jag i alla fall. som det kändes. klockan ringde sju och då var det bara att masa sig upp. emina sussade vidare till halv åtta ungefär så jag hann duscha och nästan göra mig klar. tack!
nu är vi redo, ska bara fördriva lite tid fram tills bussen går. har en väldigt nöjd och glad tjej som just nu sitter i babysittern och bajjar! =D
dock verkar det som hon fått ögoninflammation...har baddat och baddat henne med varmt vatten men det verkar inte hjälpa. ska höra med bm idag vad hon säger..stackars lilla gumman våran!

igår var mys.
ommöblerat och det vart sååå fint, har fått upp nya gardinerna och de passade jättebra, hade främmande nästan hela dagen, vilket gillas, och sen mys tillsammans på kvällen. fikade och såg tv tillsammans alla tre. hann även med en dammsugning där på kvällskvisten!

nu ska jag fixa det sista innan vi drar iväg. M kommer och möter upp oss där och är med Emina och sen skjutsar han hem oss och äter lunch tillsammans med oss. trevligt!
skulle gissa att det blir att vila middag sen...trött mamma idag.

även Emina är söming:

image446


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar