stan igen

nyuppstigna och mysiga jag och emina. fick mysa en massa med min man imorse! det var inte igår känns det som. inte direkt så man hinner just nu när emina tar så stor plats. man får tydligen kliva upp en timme innan han ska till jobbet (halv fem) och mysa då istället..=)
somnade om sen och jag och gumman har sovit vidare tills halv åtta. då bestämde hon sig för att lägga av ett rikligt lass i blöjan, och inte bara i blöjan, även utanför..bara stt kliva upp med andra ord...

nu äter jag frukost. godaste frukosten. blåbärste med honung och polarkaka med smör. det bästa!
idag blir det som sagt stan med syster, men inte förrän senare. kring två-tre.
innan dess ska vi fortsätta med tvättandet, måste ju nu byta sängkläder igen, eller lakan i alla fall, ska lägga utan kläderna på tradera som jag fotade igår, ska försöka hinna med att fota emina och ska även skicka iväg foton på framkallning. vi har det vi gör med andra ord.
skipper promenad idag för att hinna med allt annat.

sa jag förresten att jag vann auktionen på den där skinnjackan jag visade??
den blev lite dyr, men har sponsrat den med allt jag själv sålt. hoppas på att den kommer idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar