tiden är knapp

för bloggande nu för tiden, men helgerna är heliga och spenderas med familjen. varenda liten sekund jag kan få tillsammans med de är värdefulla!

idag har vi varit på stan alla tre, men det var inte det bästa vi kommit på då det var löningshelg. jisses vad mycket folk det var! fanns inte ens någon plats på nått fik för oss så vi handlade varsin räksmörgås på fiket här i rutvik och åt lunch hemma.
efter det myste vi på med Heroes, badade gumman och sen ett underbart bubbelbad för oss två. var så där mysigt romantiskt så man nästan smälte helt!!

ikväll har carro och erik varit här på middag och for just hem. M sitter med emina och tröstar en just nu lite tjorvig madame. nu ska jag läsa en massa bloggar som jag inte hunnit med att läsa på ett tag...
imorgon eller till veckan kommer en massa bilder. hinner inte lägga in de nu..hinner bara med ett par stycken just nu.

just det. jag kunde inte hålla mig med M:s 2-års present så han fick den redan igår och blev jätteglad såklart! köpte honom ett halsband från namnsmycken.com.
en silverbricka med en karbinhake med EMINA graverat på. bild här nedanför...

jag och gumman myser framför brasan efter hennes bad:

 

M:s halsband:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar