tidig morgon som vanligt

vaken med tuppen. eller snarare med emina...
trots att hon sov hela dan nästan igår somnade hon efter endast lite tjorv igår. har inte sovit så bra inatt men ändå sovit. tills nu...men jag skulle gissa att vi som vanligt kommer gå o sussa snart igen. är ju sååå mysigt!
älskar att stiga upp tidigt och mysa på en stund här i mörkret när jag vet att vi kan sova mer sen. då somnar hon sött på min arm och så sover vi i ngn timme. älsklingsmys!

här har vi mina två underbara i Bjummis i helgen. gladskiten!

  


Kommentarer
Mia

så fin hon är!!! Jag tycler att jag ser lite likheter med hennes morfar...
Självklart ska jag och Emil komma och hälsa på er ngn dag. Nu har vi ju även bil :-) Men nu har jag int i halsen och Emil är snorig så vi får ta det längre fram.
Kram!

2007-10-16 @ 07:41:15
Malin

oooo vilken söt liten gullunge! Jag vill äta upp henne!!!!

2007-10-16 @ 08:09:13
URL: http://myfavorites.blogg.se
Anna

Mia: jo jag tycker också det är likheter med morfar..=)
krya på er ni så får vi ses längre fram!
kramar

Malin: snälla ät inte upp henne malin!!! =P

2007-10-16 @ 10:06:13
URL: http://allaboutus.blogg.se
AnnanAnna

=) Vi bor i Gällivare! Vi har köpt hus för ca: 2år sedan och jag har fast jobb på Lindex!
Stora gossen är 7½år och lilleman är snart 7 månader!
;-)
Livet springer förbi...snart är man 30 HOJJA!
Nää, hur leker livet med dig då? Bor ni i Rutvik?

2007-10-16 @ 12:52:10
URL: http://www.freewebs.com/alfafliff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar