tjusningen med andra bloggar?

vad är egentligen tjusningen med att läsa andras bloggar? jag älskar att läsa andras bloggar. eller vissa i alla fall, jag har en del som jag läser dagligen. men vad är då tjusningen? är det just det att det handlar om ngn annan, att det är intressant att se vad andra gör om dagarna? kanske..gillar bloggar med mycket bilder, gärna personliga bilder då. och jag gillar bloggar som känns ärliga, alltså vardagsbloggar, inte de som känns påhittade.
ni som läser min blogg, vad läser ni för andra bloggar? för trots att jag har de jag är trofast så känner jag att jag hade behövt lite nytt! tipsa gärna!

gumman sov i vagnen utomhus till 11.30 och nu har hon precis somnat igen här på soffan bredvid mig. en trött tjej idag..kanske borde försöka hålla henne vaken, men jag har inte hjärta.. hon blir nog vaken ngn timme ikväll när vi ska på besök. hoppas jag i alla fall! =)

nu ska jag få min dagliga dos av Ellen DeGeneres!

om ni är hemma och har möjlighet att se det om dagarna så är det verkligen ngt jag tipsar om!

12.50 på femman.



Kommentarer
Frida

Tänkte bara önska HAPPY HALLOWEEN!!! :D
tycker mycket om din blogg, roligt att läsa om din söta lilla flicka! och er familj!
Kram!
/Frida från gävle!

2007-10-31 @ 14:50:33
Anna

Frida: tack!! vad roligt att du gillar våran blogg!=) happy halloween tillbaka! vad ska du hitta på? för oss blir det lugnt med middag hos martins syster, men snart ska jag nog våga mig på en fest minsann=)
kramar

2007-10-31 @ 15:00:25
URL: http://allaboutus.blogg.se
Frida

Idag så tar jag det lungt, syrran och hennes en vän kommer över så ska vi kolla skräckisar! hihi. men på fredag blir det halloween party hos en vän, ska sy kostym i morgon. ha det så bra!
Kram!

2007-10-31 @ 19:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar