underbar höstdag

såklart är det toppenväder ute, och det gör absolut ingenting. men lite surt känns det ju att det var grått och trist när vi var på promenad.
gick som sagt runt hela rutvik och det gick hur bra som helst. skönt! dock tog det bara 40 minuter att ta sig runt vilket var en liten besvikelse, trodde det skulle ta längre. men man kanske får ta lite omvägar nästa gång för att dryga ut tiden lite...
var hur som helst himla trevligt och framförallt himla skönt. fick fortsatt sällskap efter promenaden ett par timmar  vilket inte var helt fel.

har hoppat över lunchen idag och vilat middag med gumman istället så nu kurrar magen rejält men jag har ingen aning om vad man ska hitta på till middag...kände mig inte alls sugen på ngt. därför hade det varit trevligt med ngt enkelt. ska in i det längsta försöka skippa take away, äter det nog ofta...

nu ska jag ta och slänga på mig nå kläder, sitter här i långkalsongen och amningslinne och känner mig allmänt nyvaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar