utan planer

pappa och rut har precis farit. alltså har man haft en liten paus från bärandet. skönt! fast såklart hinner man ju sakna henne under den lilla tiden...

när M kom hem idag for vi direkt till stan så jag fick hämta ut mitt penicillin. hem och lagade mat och bakade en kladdkaka och sen myst på med främmandet.
ska bara ta det lugnt resten av kvällen. kanske se lite Heroes. känns skönt att inte ha några måsten idag. håret färgades igår och en dusch hann jag med imorse innan snuttan vaknade. så nu kan man bara slappa. känns toppen!

lite bilder kommer här från lördagen när vi hade besök av faster frida och farbror johan.




Kommentarer
madde

Vilka fina bilder du lägger upp :) Och oJ vad du hinner med att blogga. Jag tycker jag knappt hinner slå igång datorn så måste man gå och sova :)

2007-10-02 @ 21:08:00
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Madde: tycker du?? jag tycker jag bloggar lite...eller kanske inte lite, men tråkiga inlägg i alla fall...hinner inte komma på ngt bra att skriva om...
och på tal om bilder så har ju DU alltid superfina bilder i din blogg!

2007-10-03 @ 08:41:50
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar