vardagsbestyr

nu sover gumman middag sen en stund tillbaka. jag har hunnit få i mig lite lunch och nu har jag precis slängt in en slags kebab i ugnen som tar fyra timmar. ska bli riktigt mumsigt att äta det ikväll!!
har hunnit duscha och klä på mig. nu återstår bara lite smink för att fräscha till sig, fixa håret och sen är jag fit for fight.....
för att vara hemma hela dagen...hihi..
ska tvätta lite, plocka undan och en massa andra vardagsmåsten. jag älskar helgerna, dels för att man kan lägga alla måsten åt sidan en liten stund, dels för att vi är samlade hela familjen då, men ack så trist det är när en ny vecka börjar. alla måsten är tillbaka och M jobbar....

nu vaknade snuttan..ska plocka upp henne och kramas!!!
min älskade lilla gumman....så fin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar