veckans planer

skulle lägga upp lite foton här idag, dels från tidigare dagar och även från idag. men självklart dog batteriet så nu är den på laddning. med andra ord: de kommer senare.

grejjar på här hemma idag. inga planer på ngt speciellt och det känns faktiskt superskönt. är så mycket annat denna vecka så jag känner att jag faktiskt kan njuta av att bara vara hemma idag. jag och emina grejjar på med lite av varje.
har en del som vi skulle behöva göra:

- byta sängkläder
- tvätta (håller på)
- dammsuga
- laga mat
- plocka fram mammakläder och annat som ska säljas
- fota det som ska säljas
- slå in presenten vi köpte igår
- dammtorka
- plocka undan
- skicka in foton på framkallning

ikväll ska vi fara och storhandla. behövs verkligen och jag tycker faktiskt att det är ganska skoj=) åtminstone när man ska handla mycket. ska nog fara på kvantum, enda stället jag vet att de har de pampersblöjorna vi vill ha. måste komma ihåg att handla värmeljus också. mycket viktigt!! blir galen när jag inte kan tända hur mycket ljus jag vill...

imorgon ska vi på stan igen. ska träffa syster/moster Jossi. har en del jag ska köpa:

- locktång
- fotoalbum och klister
- ngt fint gravljus och ngn blomma

på fredag ska vi se Idol hos Malin och Micke. ska bli himla mysigt!! kanske vi skulle köpa med oss ngn middagsmat också? eller vad säger du Malin?
annars är planerna för helgen att möblera om i vardagsrummet. eller i alla fall prova och se hur det ser ut...behöver lite förändring nu så här till hösten. hade velat ha lite nya gardiner också, men det är ju så himla dyrt....

nu ska jag dricka kaffe och äta toscakaka. mums! =P



Kommentarer
Malin

Låter mysigt! Vi kan väl höras i morgon på dagen? ( ska på förhandsvisningen av "Hairspray" med Nina och Daniel på kvällen) Kram fröken huslös och deppig

2007-10-10 @ 18:00:22
URL: http://myfavorites.blogg.se
Anna

malin: absolut! hoppas ni får mysigt!! kramar!!

2007-10-10 @ 21:37:44
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar