viktnedgång

blev glatt överraskad när jag ställde mig på vågen idag. försöker att inte väga mig varje dag får då känns det som att det går så långsamt...
verkar som att det är som alla sa, att amningen gör sitt med vikten.
första10-13 kilona bara rasade av! men efter det har det gått långsammare, men det går ju i alla fall åt rätt håll. eftersom jag inte är den mest aktiva människan så gissar jag att jag har amningen att tacka för väldigt mycket. fast jag måste faktiskt säga att jag tänker bra mycker mer på vad jag äter nu än tidigare, och framför altt hur mycket jag äter. för det är nog det som är den riktiga boven.
men nu ska jag verkligen försöka komma igång med promenaderna. kanske blir lättare nu när man har sällskap...

fick på mig ett par jeans igår. och trots att de klämmer och trycker lite här och där så är de på även idag. för man känner ju sig sååå fräsch när man får ha vanliga kläder på dig. tunikor och klänningar i all ära, men det är ngt speciellt med jeans!

har inte kommit iväg till bjummis än. fick främmande igår så det blev så sent innan vi hade packat klart, plus att Azlan var ute och vi ville inte lämna honom ensam ute hela helgen. men nu är han inne och får följa med, allt är packat och snart ska vi bege oss. blir mysigt!
har varit en tjorvig natt så jag ser fram emot en mysig vilostund tillsammans med gumman när vi kommer fram, och förhoppningsvis min man också. men med tanke på den rastlösa själ han är så får vi nog vila själva....
sedan blir det nog ngn promenad, det vanliga stugmyset och så några avsnitt av heroes i sängen på kvällen. helt enkelt en toppendag!


Kommentarer
Majja

grattis till viktnedgången!!Hur mkt gick du upp under hela din grav?
Älskar att läsa din blogg!!:)

2007-10-06 @ 08:37:32
Anna

Majja: tack!! jag gick upp 22 kg totalt. och på mina 160 cm är det ganska mycket! =P
vad roligt att min blogg uppskattas!! det gör det såå mycket roligare att skriva när man får höra sånt!

2007-10-07 @ 20:32:20
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar