vilosöndag?

njaa...inte riktigt, men nästan. trots paniken för min vikt har vi idag skippat promenaden.kom annat emellan skulle man kunna säga.och nu finns det inte tid.

har möblerat om i vardagsrummet och det blev toppen! känns det som än så länge.
M gick just ut i garaget och skruvade lite i skotern och Emina ligger här på soffan bredvid mig och vilar lite. sov några timmar i sin säng inatt, men sen var hon lite tjorvig..hon har sovit men legat och sparkat och haft sig en massa så vi har en trött tjej här idag.
ska själv stryka de nya gardinerna till vardagsrummet snart. grå blir det, jag hoppas det inte kommer se konstigt ut för då vet jag inte vart jag ska ha de...

ikväll kommer nog Calle hit. grabbarna ska kika på Formel 1 och jag gissar att jag och Emina automatiskt blir drabbade då....
kanske hinner en sväng på Obs innan och handla en fönsterbräda till hallen och ett nytt duschhandtag.

badade igårkväll/natt och det var helt lovely!! älskar....

vi idag:

 

 



Kommentarer
madde

Åh så söt hon e:) Längtar massor till min egen bebis. Dom e så mysiga!
Hoppas allt är fint med er och att ni haft en skön helg! Här är allt fint, otålig, nervös, orolig, förväntansfull.. ja allt på samma gång:)

Kram på er!

2007-10-21 @ 22:49:41
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Madde: tack raring!! förstår att du längtar, men förstår även nervositeten..och du kommer ju ha TVÅ!! =) jisses...

2007-10-22 @ 13:24:02
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar