wow!

har spelat Betapet för första gången idag sen Emina kom till världen! var himla kul såklart!

har nu precis ätit lunch och Emina bara sover och sover...vet inte vad jag ska hitta på för att hålla henne vaken...antar att det bara är att låta henne sova. åh, det är jobbigt att vara mamma när man inte vet vad som är rätt och fel. många saker faller sig väldigt naturligt men andra är så svårt..som hur mycket hon ska sova, hur mycket man ska försöka aktivera henne och vad man ska göra under dagarna.
det kanske kommer av sig självt snart...

oh, gjorde just en massiv beställning från hm. jag som inte skulle. men så är det ju löning imorgon och jag hade faktiskt pengar över! första gången på länge! och då är det ändå mindre pengar i kassan nu sen jag blivit mammaledig. konstigt!!
men de hade fått in himla mycket fint på hm. tex denna otroligt mysiga tröja.



annars blev det lite svarta tunikor/tröjor, spetshipsters, 1 hårband, grå shorts m.m.


Kommentarer
Madde

Åh vad kul att få beställa kläder:) Det ska jag också göra sen när min mage är väck! Hoppas ni mår bra! Kramar på er!

2007-10-24 @ 22:11:20
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Anna

Madde: jo jag lovar att det ÄR så kul som man minns det också! =) och du som inte gått upp sååå mycket kommer ju säkert tappa alla kilon snabbare också.=)
kramar!

2007-10-24 @ 22:25:04
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anonym

Små barn sover mycket i början, behoven styr. Men du märker att hon kommer vara vaken mer och mer för varje dag. Jag vet inte hur många gånger jag ringde till BB för att höra om våran dotter verkligen skulle sova såhär mycket!!De sa att jag skulle vara glad som har ett snällt barn som vill sova...

2007-10-24 @ 23:42:20
Anna

anonym: okej...skönt att höra ngn som haft det likadant iaf!=) lätt att man oroar sig i onödan..

2007-10-25 @ 00:12:21
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar