50 cent och Justin Timberlake

egentligen är det inte min typ av musik, men jag måste erkänna att Justin lyckats fler än en gång med riktigt sköna låtar. jag gillar han..tänk han, som var med i pojkbandet och var den lilla söta pojken...gillade han inte. men nu. ojoj, vilken pudding. och inte (enbart) för sitt utseende utan för en sån enorm utstrålning.
samma med 50 cent. har tyckt att han rent ut varit ful! men något med hans utseende är så annorlunda och vackert att jag inte kan tycka så längre..
haha, här sitter jag och babblar om hur snygga eller inte snygga artister är. men det jag försöker få fram är att man inte behöver bara "reklamsnygg" för att verkligen tilltala...
sen kan jag vidare tipsa om en grymt het video med båda dessa män. AYO technology, heter låten. hyfsad låt men het video. verkligen.

nu ska jag fortsätta lyssna på sån musik jag egentligen gillar. just nu är det mest Takida på playlisten.

lite egobilder dagen till ära. magen krymper för varje dag...detta är vad som nu är kvar, drygt 2 veckor efter förlosningen..har en del att kämpa med ändå...



Kommentarer
Sassa

Vad fräsch du ser ut =) Skulle vi träffas imorgon? Puss o kram

2007-09-17 @ 18:52:06
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa: ja det tycker jag att vi ska. absolut! =) och tack förresten=)
antar att du kommer hit eller?=)

2007-09-17 @ 20:54:36
URL: http://allaboutus.blogg.se
Sassa

Så klart jag gör det =) Vad tror du om 12-tiden? Tänkte försöka träna styrke innan.. får väl se hur det går =P Puss o kram

2007-09-17 @ 20:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar