dagen

sååå..hemkomna och nyätna. Emina sover i sin säg och Heroes har precis börjat. ska nog kika på det innan filmen.

idag var vi som sagt och vägde lilla gumman. hon hade gått upp nästan ett halvt kilo sen sist! duktig tjej! även fast vi sett att hon i alla fall inte blivit mindre så är man ju ändå orolig innan man vet säkert. men nu kan vi sova gott.=)
var sen en sväng på lindex. hittade inget annat än en mascara. jag som hade velat hitta ngt fint att ha på pappas fest på lördag men jag får nog försöka rota fram ngt här hemma istället.
var även till arcus en sväng så M fick köpa sig lite värmetröjor och fingervantar. dock fick jag och Emina gå tillbaka till bilen eftersom hon blev hungrig.
handlade sallad till lunch på vägen hem och sen har vi bara myst på här hemma med film, vila och kramar.

nu ska jag kramas med min man!


Kommentarer
Malin

Inte en endaste pyttevärk trots min lilla prommis, hehe.. =)

2007-09-14 @ 09:22:55
URL: http://mammakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar