dagens musiktips

mera tips dagen till ära.
älskar själv när folk tipsar om saker, samt när folk lägger upp bilder på sig själva.
det ger mig inspiration. och eftersom musik är en av de saker jag älskar allra mest så blir det en del sånt.
Emina blir otroligt lugn och harmonisk när jag slår på musik. hon är nog van från magen...

så till tipset. denna man är en gud. helt fantastisk.
hela plattan är underbar och om man nu kan bli förälskad i en röst så har jag blivit det nu. skulle nog lyssna på honom även om musiken var kass.....(ledsen älskling)
låten Nothing Left To Lose, är underbar, men som sagt...hela plattan!

image358


Kommentarer
inger

lyssnar för fullt... och kan inte annat än hålla med!!! Otroligt bra!!!

2007-09-24 @ 18:08:04
Anna

inger: eller hur?? har du nå musiktips då? så roligt med ngn so gillar samma typ av musik

2007-09-25 @ 13:42:53
URL: http://allaboutus.blogg.se
inger

det är lite torka med det just nu. :-( Hinner ju knappt vara ute och lyssna... Jag är så glad att du kommer med tips... för dom är alltid bra :-)

2007-09-25 @ 17:32:57
Anna

inger: då ska jag försöka komma med tips oftare=)

2007-09-25 @ 19:00:59
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar