Dessa blev mina idag

image374


Kommentarer
Mia

fina skor!
Vill inte tjata om amningen men jag har då ett annat tips men jag känner mig som en jobbig person som säger -gör så här!
Men...du kan ju testa att släppa bröstet när det rinner till och låta det komma ut. Då får Emina jobba mer när hon äter och det minskar även gaserna i hennes mage. sorry...

2007-09-29 @ 21:41:14
Anna

SÅÅÅÅ SNYGGA!!!

2007-09-29 @ 21:48:02
Anna

Mia: men gumman! känn absolut inte så!! jag är sååå tacksam för alla goda råd!
jag fick samma tips hos bm i fredags också så jag har börjat testa det och det verkar funka bra! =) alla goda råd är som sagt välkomna i fortsättningen! =)
kramar!
Anna: eller hur?? =) supernöjd, dock var de aningens dyra...eller egentligen inte men jag hade ändå önskat att de var billigare..=P
tack förresten!

2007-09-29 @ 22:43:01
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar