det berömda fingret

har varit på språng hela dagen idag.


började med att fara och hälsa på Eminas gammelmormor en sväng. sedan vidare till Mullers

som hade premiär i helgen i sina nya lokaler. lunch på McDonalds, handla på Ica Maxi för att

sedan bara hinna komma hem innan jag tog av plåstret jag hade på mitt finger och kunde

konstatera att om jag inte åkte in nu snart så SKULLE jag bli tvungen att amputera fingret.

det pistagegröna hade spridit sig och fingret var tre gånger så stort som sin naturliga storlek.

for på jouren på stadsviken.
farbror doktor var jättesnäll. var knappt nervös för att han var så mysig. han gjorde ett litet hål och

"tömde" fingret och nu har jag ett megastort bandage på fingret med blöt bomull i så det ska dra ut

det som är kvar...plus penicillin då såklart! igen...

kommer ju bli resistent om jag ska fortsätta äta det så här ofta....


har nu precis ätit middag och myst på med tända ljus i hela huset. det som är det bästa med

höstmörkret. kura ihop sig med familjen (vi är en familj nu!!) hemma under en filt, i soffan, framför tv:n

med en massa tända ljus.

M är just i garaget och grejar och jag och Emina sitter och lyssnar på bra musik.



Kommentarer
Mia

Stackars dig... Hoppas fingret snart blir bra!
Det lät så himla mysigt med middag och tända ljus i hela huset. Det är en HÖG mysfaktor!
Krama söta Emina från mig!
/familjen som gillar namn på E :-)

2007-09-30 @ 20:33:05
Anna

Mia: jo det känns redan bättre!! =) måste ju ha brist på ngt när jag råkar ut för allt nu...sömnbrist kanske?=)
jo, hösten är underbar. manhinner bli less mörkret innan det är slut, men dess början är underbar!
Emina är nu kramad! =) hon kramar tillbaka så gott hon kan=)

2007-09-30 @ 20:56:16
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar