första turen

idag har vi haft den första turen tillsammans allihopa. om man nu inte ska räkna bvc igår....
var till storheden. hittade allt vi skulle ha på hm så det blev ingen mer affär än så, men det räckte. var skönt att då komma ut från huset lite. verkligen. men jag känner fortfarande att jag är ganska slut och inte orkar så mycket åt gången. vi får ta allt som det kommer, lite i taget.
handlade i alla fall lite kläder till mig och även till Emina. återkommer sen med vad...

nu väntas främmande av Martins ena syster med familj plus hans mamma.
hör att lilltjejen är på väg att vakna nu efter bara ngn minuts sömn. kanske vill vara lite social och söt? =)

tänka sig att jag till och med hinner sakna henne när hon sover.....


Kommentarer
Anna

har missat å säga det innan, men vilket fint namn tjejen fått :)EMINA -jag tror jag lägger det bland mina favortiter ;), inte för att jag ska ha nå fler barn, men ändå...

2007-09-07 @ 16:34:23
Anna

Anna: tack så mycket! vet faktiskt inte hur jag kom på/hittade det...men vi såg direkt hon kom ut att det var en Emina!

2007-09-07 @ 17:30:17
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar