fredag

nu har vi varit vaken ett tag. hade ställt klockan på sju och Emina vaknade tio i. perfekt! =)
trodde att även denna natt skulle bli tjorvig...började så. hon bara skrek och grät hysteriskt. jag gick och satte mig i soffan med henne till slut efter att ha vankat fram och tillbaka genom huset. att gå med henne hjälper men jag har såå ont i ryggen så det gick inte till slut. till slut kunde jag inte annat än att gråta..är en riktig lipsill, men kan det finnas något värre än att se sitt barn lida? för något är uppenbarligen fel när hon är så ledsen...men kring tolvtiden somnade hon. trodde inte det var sant, men det var det. hade redan i princip bestämt att vi skulle ställa in alla planer idag eftersom vi inte skulle få sova nått. men se så fel jag hade...

nu är gumman klar och även jag. hon har varit så söt och suttit i sittern i badrummet medan jag fått göra mig iordning. skönt! så nu kan vi slappna av fram tills vi ska fara kring halv tio.
känner mig fortfarande lite nervös över bussresan men det ska nog gå bra.

igår fick vi främmande av M:s ena syster Christina. hon hade med sig ett jättemysigt skinn som man ska lägga under liften i vagnen så det håller sig lite varmt. och passar även utmärkt att ha på golvet till Emina att ligga på. Tack Christina!




Kommentarer
en som läser fin blogg

Måste bara få säga vilken snygg randigtröja du har!!Vart har du köpt den om man får fråga;)

2007-09-21 @ 11:22:06
Anna

tröja kommer från hm.=) fast jag vet inte om den finns kvar...var ett tag sen jag köpte den.
och självklar får du fråga! =)

2007-09-21 @ 18:22:00
URL: http://allaboutus.blogg.se
Sandra

En het nybliven mamma =) Fin tröja förresten, tror jag har en likadan...hehe...

2007-09-21 @ 19:02:27
URL: http://sandrasdagar.blogg.se
Anna

Sandra: tack raring!! =) man har för mycket kläder om man TROR att man har en sån tröja..hihi=)

2007-09-21 @ 19:59:06
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar