invigning

blev lite avbruten i mitt förra inlägg som jag skrev igår.
hann aldrig skriva att vi hade besök av malin och micke. micke fixade klart så nu har vi el till vårt badkar. underbart!! och malin satt i soffan med mig med lillan i famnen. och jisses vad hon verkade trivas där! =)

idag ska vi nog inviga vårt badkar. mysigt ska det bli. hade tänkt göra det igår men vi kollade några avsnitt av Heroes istället.
vad jag och snuttan ska hitta på idag har jag ingen aning om. ska nog bara ta det lugnt. kanske blir en promenad, vi får se. annars tar vi den senare tillsammans med pappsen. roligare så.
hade tänkt att jag skulle försöka fixa min garderob. har rensat och fixat två av de, men jag har en kvar. den som alla klänningar ska in i. plus att jag har en del samtal att ringa.
vi brukar lyckas fylla våra dagar! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar