klädbehov

vi har verkligen haft att göra med en tjovis idag. hon har inte alls velat vara med. tror inte riktigt att hon själv vetat vad hon ville. nu har hon precis somnat efter att ha varit vaken sen ett tiden. hoppas att det var tillfälligt...hjärtskärande när hon är så ledsen vår lilla tjej....

har varit och rantat lite på förmiddagen.
skulle egentligen väga stumpan med de som skulle montera garageportsöppnaren kom på morgonen så vi hann inte. for en sväng till stan istället. M och Emina sprang in på apoteket medans jag sprang ner på HM. handlade ett till amningslinne i en lite mindre storlek och 3 par boxerstrosor. provade en jättefin jeansklänning också men tyckte den såg ut som ett tält på mig...dock ångrar jag såklart nu att jag inte köpte den. hade vart skoj att ha ngt fint att ta på sig på pappas fest på lördag. kanske hinner en runda till innan dess? tveksamt...
hann även ner på Vila och kika men hittade inget passande. de hade en sååå snygg halsduk. fanns både i gammelrosa och i svart men kostade 300 kr...kändes häftigt för en halsduk..fast självklart ångrar jag även att jag inte köpte den.
inte mycket kläder som passar nu för tiden och även fast magen försvinner mer och mer för varje dag så är den fortfarande kvar och det känns inge skoj att ha tajta kläder än. vägde mig idag och fick en glad överraskning när jag såg att jag gått ner kring 4 kg på bara nån dag. hoppas det fortsätter i samma riktning=)

har även hunnit med att handla insektsnät till vagnen, termometer till Eminas bad och en nagelfil till mini-naglarna. ska försöka fila hennes naglar lite ngn dag när hon sover. idag vill jag inte utmana ödet när hon äntligen sover sött.

vill sååå beställa från hm. kanske man skulle göra det nu...?
finns så mycket jag vill ha!



Kommentarer
inger

jaa... du även dom små har tjorvdagar ;-) Jag har också varit och köpt lite kläder idag... en höst/vinter jacka, en tunnare kofta och nya gardiner till Robins rum... är ledig på fredag... och ska försöka börja putsa fönsterna :-( Hoppas att du hinner in och köpa det du ville ha.. Pussa Emina från mig när hon är vaken nästa gång. Bamsekramar!!!!

2007-09-12 @ 20:44:03
Anna

inger: vad roligt att få shoppa lite nya kläder..men det är nog lika bra att jag väntar eftersom min kropp ändras varje dag...
jadu, putsa fönstrena skulle jag också behöva. minst sagt!!
emina är pussad nu! =)
kramar!!

2007-09-13 @ 21:21:39
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar