klipp klipp klipp

vaknade tillsammans med M idag klockan fem. bytte en blöja och ammade gumman och hade sen hoppats på att hon skulle somna om, men inte det inte...var mysigt att få kliva upp och träffa och pussa pappsen lite innan han for, men sen hade jag gärna sovit lite till. dock var hon inte vaken mer än en och en halv timme innan hon blev trött igen så då sov vi tillsammans. eller egentligen inte...Emina la jag i spjälsängen och hon somnade snällt där och jag fick äntligen!! sova på mage i sängen. sov väldigt gott så fort jag fått upp värmen under täcket...

nu har jag bestämt mig. jag klipper luggen! har just varit och blött håret och sen ska jag klippa den....kommer säkert att ångra mig, men det struntar jag i. jag trivs så himla bra i lugg och det är så enkelt och passar till allt. kanske egentligen borde vänta tills jag ska till frissan och klippa mig, men jag har inte tålamod. och vem vet när jag kommer få en stund över för frissan??
kanske man skulla försöka övertala M att följa med på stan på lördag så jag får klippa mig då?
aja..nu ska jag i alla fall klippa mig. hade tänkte färga håret också eftersom Emina just nu sover i vaggan, men hon sover så lätt så jag törs inte. hade ju inte varit allt för lyckat om hon skulle vakna innan man är klar..väntar tills M kommer hem istället.

nu ska jag klippa luggen och sen ska jag och lill-tjoffsan ta en promenad i höstvädret. jag hittade bilder igår från när jag var som smalast och jag SKA bli så igen. så snabbt som möjligt!!
ngn som vet om man kan GI:a när man ammar?



Kommentarer
Anna

tror inte du ska GI:a när du ammar. Ha inte så bråttom! -du hinner ;)

2007-09-19 @ 11:04:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar