krymper

myser på här hemma. sitter och kikar på Formel 1. eller snarare Martin som gör det men även jag och Emina drabbas ju=)
har dragit ner persiennerna och M har precis gjort en brasa. Emina myser i pappas famn och mamma får en liten stund för sig själv.
Gammelfarmor Britta ringde precis och är på väg att hälsa på.

nu börjar magen bli ganska mycket mindre. märker stor skillnad för varje dag som går och även fast det är så otroligt mycket annat att tänka på nu så gör det mig självklart glad. nu är det åter lite kläder som passar och man kan börja känna sig som sin egen. dock är ju mina bröst numer Eminas egendom, men det gör mig absolut ingenting! kanske ser magen mindre ut med tanke på den abnorma storlek mina bröst har antagit....=P
ska hur som helst beställa lite kläder från hm här ngn dag. känns underbart att kunna tänka på det igen, få känna sig lite fin och fräsch. har ju hunnit shoppa lite kläder redan innan gumman kom till världen, men det var så pass lite...(i min värld i alla fall)
vet en massa som jag vill äga från HM. de har verkligen underbara höstkläder just nu.

nu ska jag plocka undan lite här innan främmandet kommer.


Kommentarer
Sassa

Gumman. Om du har lust/tid/ork i veckan kan du ju slå en pling så kan vi träffas. Kanske ta en kort promenad eller bara surra. Puss o kram

2007-09-09 @ 14:45:37
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa:
en promenad låter mysigt!! dock måste jag upplysa dig om att det nog inte blir så snabb=) jag hör av mig. pusspuss!

2007-09-09 @ 17:19:39
URL: http://allaboutus.blogg.se
Carola

Hej mamma Anna!
På tisdag ska jag ha ett klädparty "Me&I" om du är sugen på att komma. Den startar kl. 19 hemma hos oss. Hör av dig om du kan kika förbi!!! Hoppas ni har det bra. Kram i massor

2007-09-09 @ 17:38:30
Anna

Carola: mamma Anna....jisses vad konstigt det lät.=)
hade vart jättemysigt, men känner mig nog inte riktigt nog varm i kläderna med lill-tjejjen....men jag kommer mer än gärna en annan gång!!
bamsekramar!

2007-09-09 @ 21:48:28
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar