mina ögonstenar

nu har vi varit på promenad. man känner sig så uppiggad och duktig efter en liten promenad. och dessutom känns det toppen när man orkar lite mer för varje gång.
blev en välbehövlig dusch efter promenaden och nu har vi precis ätit lunch. Formel 1 nu för älsklingen och Emina sussar i mjukliften. tror jag ska slänga mig i sovrummet med en film och kanske få sova lite middag?

hittade lite bilder från dagen innan det var dags att åka in på förlossningen. därför jag glömt dom. men nu måste jag få visa mina underbara....






Kommentarer
inger

jisses vad vuxna dom är... typisk vuxenkomentar... men jag kan inte låta bli... dom var ju sååå små alldeles nyss... eller nästan nyss ;-)

2007-09-16 @ 15:37:29
Anna

inger: ja dom ÄR stora!! =) har inte riktigt fattat det jag heller..nyss var de ju små som Emina...eller så avr det bästa de visste att vara med storasyster...tnk om det fortfarande var så=)

2007-09-16 @ 18:17:10
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar