Miniform och pumpning

nu har sassa farit hem. började bra medans lilla gumman var nöjd.  men sen blev det magknip (gissar jag i alla fall) så promenaden vi var på väg ut på blev inställd..och det som hade blivit fint väder och allt. suck..aja..
nu har Emina lugnat sig i alla fall och halvsover i sittern. i alla fall så länge jag gungar henne, så ena foten jobbar konstant..
misstänker att det kan vara att hon inte äter tillräckligt som gör att hon är så missnöjd. kanske..jag har en massa massa mat till henne, men hon släpper hela tiden så det blir ingen ro i amningen. så nu ska jag prova pumpa ur och ge flaska. har ju provat det en gång bara för att se att det går om jag M skulle behöva mata henne och det funkade hur bra som helst. så nu testar vi det. plus att jag har blivit tipsad om Miniform av Sassa mamma så M ska köpa det på apoteket idag. allt är värt att testa..
(är glad att jag har denna blogg. skönt att i framtiden kunna gå tillbaka och läsa om hur det var...)

var hur som helst mycket mysigt att träffa Sassa. som alltid. och fick tillbaka mina stövlar som hon lånat när jag lånade hennes under min grav. det var precis bara så de gick att få på, men det gick i alla fall! =)
tack för lånet gumman min!!

har nu lagt ut en massa skor på Tradera. hoppas nu bara att jag blir av med dom. för er som är intresserade hittar ni mig på tradera som iiina
ska när jag hinner även lägga in lite kläder som jag ändå inte använder, samt mammakläder..
kanske några mobiler också som ligger och skräpar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar