morgonstund utan pappsen...

har varit en riktigt bra natt i natt.
åt kring elva då vi la oss, vaknade sedan inte förrän pappa skulle upp klockan fem. fick ny blöja och lite mer mat och sen sussade vi båda till klockan åtta. mysigt!
känns konstigt att vara själv utan M. för nu har han som sagt börjat jobba...han är saknad..

nu sitter jag och Emina här i vardagsrummet och myser på, har precis ätit frukost. varm choklad. mmm!! så gott när det är sånt här trist väder...kollar på the voice och bloggar och Emina ligger i sittern som gungas av mammas fot. planen var att ta en promenad men jag känner mig skeptisk just nu när det är så trist väder...kanske väntar till i eftermiddag och går med M istället..

nu måste jag läsa Malins blogg och sen om hon fick fara in på förlossningen igår!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar