mysig söndag

blir en riktig myssöndag här hos oss.
M är precis och hämtar kinamat och hyr en film. jag har plockat undan lite här och tänt en massa ljus. det är riktigt varmt och gosigt efter allt eldande och jag känner mig som världens mest lyckligt lottade människa. kan det bli bättre? jag har mina älskade martin som känner mig utan och innan och som fyller mitt hjärta av sån enorm kärlek och jag har vår dotter. bara det...åh...hur beskriver man det? det är inte möjligt att beskriva så starka känslor med ord..

gammelfarmor var här och hälsade på oss. fick en jättesöt pyjamas och en underbart gullig lite klänning till tjofsan. kändes lite konsigt att se gammelfarmor sitta och gulla med henne...inte dåligt konsigt, bara konstigt. har aldrig sett henne i den rollen.

nu ska jag se om lilla stumpan börjar vakna...tycker jag hör lite grymtande från sovrummet...


Kommentarer
Mia

Det är det bästa med hösten, att tända en massa ljus och bara mysa :-)
Ha det gott!

2007-09-09 @ 18:18:58
URL: http://studentmamma.blogg.se
Anna

jag blir alldeles varm inombords när jag läser dina inägg. Njuuuuuuuuut av varje sekund!

2007-09-09 @ 21:40:10
Anna

Mia: jo verkligen. plus alla höstkläder man får mysa in sig i och kura in sig i en filt=)
Anna: vad gullig du är! och jag lovar att jag ska njuta så mycket jag bara kan=)
kramar!

2007-09-09 @ 21:46:31
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar