mysiga nätter?

provar nu med flaskmatning och det verkar funka alldeles utmärkt. pappsen matar...
släpper inte som hon gör med mitt bröst. kanske kan det vara det då..ska även prata med bm imorgon på vägningen.
har även gett henne de första 10 dropparna av Miniform. jag hoppas att detta ska bli början på en massa fina och mysiga nätter och dagar här hos oss...

imorgon ska jag och Emina upp med tuppen. i och för sig hade vi nog ändå varit vakna då...
ska till öppna mottagningen på bvc och väga gumman. sedan blir det promenad till Eminas gammelfarmor för lunch där M sen hämtar upp oss efter jobbet och vi far och köper bärsele. (tror jag bestämt mig för sele nu...)
ska bli spännande att se hur mycket tjoffsan gått upp i vikt.

nu ska jag börja tappa upp ett varmt varmt bad till mamma...
en ansiktsmask också kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar