mysigaste morgonen någonsin!

en toppennatt för oss allihopa! gumman har sovit bra och sovit till halv åtta nu på morgonen.
har legat och myst med en nakenfis i sängen! finns det ngt mysigare? hon är ju så mjuk och len!!
hon har varit vaken hela tiden och knorrat (M kallar henne lilla kultingen) och gått an. kramats en massa och tränat nacken lite. hon är så duktig och stark våran lilla tjej!!

mitt finger...nämnde ju att jag har en infektion..nu har jag inte lika ont nå mer, dock har mitt finger börjat anta en pistagegrön färg. nämnde för M imorse att jag var lite orolig över amputation, han tyckte jag borde vara det. vet att han bara försöker skrämmas, men som den hypokondriker man är kan jag inte låta bli att undra.
det är bara det att jag vet vad de kommer göra på vårdcentralen, och det är att skära i mig. och trots en ganska nylig förlossning ser jag med fasa denna gigantiska kniv framför mig.....

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
kanske blir det fika med Erik och Carro och en liten sväng till mormor om vi hinner med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar