nöjd med det lilla

har precis ätit middag. mysig fredagsmiddag med tända ljus. kyckling med pesto och couscous. mums! dock fick vi inte njuta så länge eftersom lillan fortfarande än tjorvig..gör så ont i mammahjärtat när hon gråter..huga.
nu myser hon hos pappsen. så underbara de är mina två....

nu ska jag gå och fixa glass med fruktcoctail och chokladsås. sen blir det att mysa framför tv:n med mina älskade. ska nog passa på att slänga mig på mage här i soffan medans jag kan. snacka om att man nöjer sig med lite nu för tiden..
kanske blir det en liten promenad i höstmörkret sen om inte sessan vill somna ordentligt...

skulle även behöva prova ut lite kläder inför morgondagens festligheter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar