personnummer

en lugn dag idag. skönt faktiskt . inte ett endaste ärende att göra. inte för mig och emina i alla fall. men M har rantat lite. varit och klippt sig ( vart ursnyggt!! ), köpt present till pappa och provat bilar.
jag och emina har varit hemma och myst här i soffan tillsammans.  hon tjorvar fortfarande lite men jag misstänker att det har med magknip att göra....lillgumman...

nu har M precis gjort en brasa, vi har fått i oss lite lunch och Emina sussar sött i vaggan. passar på att uppdatera bloggen då och även läsa alla andra. jag är verkligen grymt beroende av andras bloggar. hur kan det vara så skoj?? =)
posten kom och Emina har nu fått sitt personnummer. härligt! =)

bjussar på lite bilder från igår innan kvällsutflykten. jag i myskläder och Emina i babyskyddet.



Kommentarer
inger

Men... vart är magen?!?!?! den är ju borta!!!! :-)
Ååååå gud vad mysigt det ser ut där Emina ligger... vackerbarnet...

2007-09-14 @ 15:18:50
Anna

tänkte precis som föregående skrivade... vart är magen???! -herrejisses så fort den försvann då! :)

2007-09-14 @ 15:43:37
Bysse

Likadana ögon som sin mor :)

2007-09-15 @ 12:34:43
Anna

inger: borta?? nee..jag är bara bra på att dölja den=) nej men faktiskt har den försvunnit snabbt, men det är en del kvar än..dock mest hud..
Anna: säger som jag sa till inger: den är kvar än. dock är det mesta borta. känns superskönt!
Bysse: jasså? Emina eller jag? =)

2007-09-15 @ 13:16:14
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar