shopping

blir inte många inlägg idag.
tänkte bara säga att vi lever och mår bra i alla fall. dock är lilan tjorvig värre idag. måste vara magen som krånglar...

har vart en heldag på stan med syster Jossi. sprang även på lillasyster Jennifer. fick en bamsekram som värmde långt in i själen min!!
hann inte med allt vi skulle, men det är väl sånt manfår räkna med när lill-tjoffsan är med.=) hann dock med handling av:

-overall från PO.P
-vita leggings från PO.P
-hårspray och annat tjafs
-svart kort kjol (till mig)
-brun och vit blommig klänning till Emina
-vantar och mössa till Emina
-svart virkad halsduk
-svarta "virkade" leggings
-grå strumpbyxor

oj vad mycket det var!! =)

har just njutit av 2 avsnitt av Heroes. nu Idol och sedan Greys. skulle även vilja hinna med ett bad....

imorgon kommer det nog lite bilder på gumman.
får besök av Sassa på förmiddagen imorgon. ska bli kul att höra hur hon haft det i götet!


Kommentarer
madde

Oj vad du hunnit skriva mycket sen jag läste sist. Tänkte bara ge dig ett tips vad gäller amningen (Har inte läst dina kommentarer, så jag vet inte om någon redan tipsat dig om det). I shopping på Mat & Prat har dom ett amningsrum. Där kan man få låsa in sig och amma i lugn och ro. Dom har en stor härlig fåtölj, dämpad belysning och you-name-it! =) Tror man får säga till i kassan så öppnar dom åt en.

2007-09-26 @ 22:28:19
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

wow!! toppen!=) det hade jag ingen aning om. tack för tipset!!

2007-09-27 @ 05:29:18
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar